zondag 14 september 2008

gelukkig digitaal...

Tijdens de vakantie in Mallorca schoot ik een aantal foto's. Gelukkig niet analoog, want anders had ik mijn rolletje kunnen inleveren :-S

Het appartement was namelijk direct gelegen naast het zomerpaleis van de Spaanse koning Juan Carlos.


Ik fotografeerde op het dakterras van het appartement de paleistuin.

Ongeveer tien minuten later stonden er twee geuniformeerde zeer serieus kijkende mannen voor de deur van het appartement. Of we ons konden legitimeren, foto's hadden gemaakt en of ze die even mochten zien. De agenten door alle foto's, waaronder een paar maffe van ons die een glimlach op hun gezicht toverden. Als ze niet digitaal waren geweest had ik mijn rolletje in moeten leveren. Want je weet nooit, misschien ben ik een papparazi...

klik hier voor meer Mallorcafoto's.

Geen opmerkingen: