zaterdag 30 augustus 2008

inchecken of toch niet...


Ik dacht deze week een mooie blog te schrijven over mijn ervaring met het inchecken via internet... Maar... de vriendin waarnaar ik zou afreizen is in Nederland, we gaan daarom samen vliegen. En omdat we zeker willen zijn dat we naast elkaar zitten hebben we toch maar besloten iets eerder op Schiphol te arriveren en via de ouderwetse incheckbalie in te checken.

Wel jammer, ik had graag mijn ervaring gedeeld. Het wordt steeds makkelijker en sneller om een ticket te boeken en vervolgens je administratie al af te handelen voor je op het vliegveld aankomt. Het ticket was in 10 minuten geboekt, betaald en bevestigd.
Als je via internet incheckt kun je een uur later je koffers inleveren, ook wel fijn.

Het is trouwens ook nog mogelijk om via een incheckautomaat in te checken. Leve de digitale evolutie!

Geen opmerkingen: