zondag 1 juni 2008

Pinkpop 2008, Landgraaf the Netherlands, saturday 31 may



De gezondheid laat helaas maar 1 dag Pinkpop toe, maar wat voor een dag...

Ik ben gisterochtend (31 mei) om een uurtje of half 7 opgestaan, om kwart voor 8 rijden naar Landgraaf. Daar geland rond een uurtje of half 11 om een flink ondergrondje te slaan met een heerlijk ontbijtje (thanx Wouter) en een drankje.

Want ja, ik had een slaapplaats bij familie van mijn zwager (thanx Ineke en Rene!!!), ik mocht als dagjesmens bij de doorgewinterde PP-ers op zolder crashen, dus hoefde ik 's avonds niet meer terug te rijden ...

Het weer zat goed mee op 1 bui na. Volgens Eric Corton zouden de Eagles of Death Metal deze bui wel even wegspelen en hij kreeg nog gelijk ook. Na een nummer of twee brak de zon door. Eric bedankt voor deze juiste voorspelling.

Twee hele diepe buigingen voor....
Eagles of Death Metal, echt met capitalen BRUUT!!!!!

Foo Fighters.... (buiging in het kwadraat!!! ) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Wat spelen die gasten strak en met plezier... het mocht niet meer ophouden, maar helaas...

Ik moet nog een beetje op verhaal komen, foto's van Foo Fighters bewerk ik morgen, video moet ik nog ff checken, dus laat ik het hierbij, ga zo mijn mandje in want nek doet zeer maar het optreden van de EODM en de Foo's maakten het waard....

3 juni 2008


Foto's van Pinkpop staan online (klik daarvoor op de foto)
Er zijn er meer gemaakt maar daar staan mensen op waarvan ik niet zeker weet of ze online willen.

Helaas niet helemaal vooraan maar beter beeld en meer ruimte had ik me niet kunnen wensen....

Zowieso staan er al veel foto's gemaakt op PP08 bij Flickr online.

Geen opmerkingen: