vrijdag 9 mei 2008

Het lijken net paddenstoelen die netwerken...

Het is al bijna onmogelijk om het bij te houden, zoveel tooltjes en netwerken zijn er op dit moment. Laat staan alle inlognamen en wachtwoorden... Ik vertrouw openID nog onvoldoende, dus vooralsnog houd ik die dus bij via een wachtwoordkluisje.

Maar goed die netwerken dus... Ik vond net snipp'r van Vitae.

Het is uiteraard commercieel, ze hebben een ad op Hyves staan om mensen te lokken en Vitae is duidelijk aanwezig op de site. Op snipp’r kun je online je inspiratie vastleggen, bijhouden en delen met anderen.

De eerste indruk...het ziet er hip en gelikt uit, het idee is best grappig, er is nog niet veel activiteit en de toegevoegde waarde is er daarom nog niet. Al met al een leuke poging, maar zit ik hier wel op te wachten??? Ik denk dat het pas interessant wordt wanneer het netwerk omarmd wordt door de meute want nu levert het nog niet veel inspiratie op. Ik sla mijn eigen inspriratie op via dit blog, of ambtenaar2.0, in mijn reacties op andere blogjes, of via del.icio.us, twitter en ga zo maar door...
Maar misschien ben ik over een tijdje wel niet meer weg te slaan... wie zal het zeggen..

Geniet van het mooie weer dit Pinksterweekend, signing off....

Geen opmerkingen: