dinsdag 22 april 2008

Great place to live

En zo beland je al surfend soms op iets heel moois...

Great place to live, niet alleen een naam waar ik al gelukkig van word, maar ook een krant van en door mensen die met lef, liefde en integriteit de wereld bestormen. Creatieve denkers die drie keer per jaar een krant uitbrengen en deze online beschikbaar stellen voor mensen die de editie hebben gemist.

Ik heb net de laatste (7e) editie gelezen "Spelen met hierarchie", ik ben blij dat ik volgende week vrij ben zodat ik aan een inhaalslag kan beginnen en de voorgaande edities kan verslinden.

Meer over Great place to live werd al geschreven door Innovatieland, Managementissues, Nieuwe Garde.

Overigens is Great place to live op zoek naar ideeën voor sponsoring of fondsenwerving, dus denk je te kunnen helpen? Deel je ideeën!

1 opmerking:

Anoniem zei

Dankjewel! Je kan altijd abonneren op de krant! en natuurlijk hele stapels weggeven. neem dan even contact op.

ook interessant, de volgende editie gaat over 'De Schoonheid van Geld', over nieuwe manieren van financieren, en de toekomst van de financiële dienstverlening.

met groet! Noor