zondag 16 maart 2008

Inspannende ontspanning voor de digitale junkie


Voor iemand die zoveel uur achter de pc rondhangt als ik is het belangrijk om lichaam en geest in balans te houden.

Ik fotografeer graag en dat worden echt erg saaie foto's wanneer ik die achter de pc maak, dus naar buiten gaan is dan verplicht. Goed kijken naar het onderwerp van schieten maakt het hoofd lekker leeg.

Maar goed dan is het hoofd wel lekker leeg, het lichaam wil ook wat... Daar heb ik het volgende opgevonden, ik ga naar poweryoga. Daar wordt het hoofd nog leger van en het lichaam krijgt voldoende afleiding en beweging om er weer een week tegenaan te gaan op werk en school.

Soms is het dubbeltop, er was een workshop partneryoga en ik fotografeerde daar. Alleen jammer dat ik daarna weer druk achter de pc ga doen om de foto's te bewerken :-)
Mocht ik van de gefotografeerden toestemming krijgen tot publicatie (zonder bewerking :-)), dan volgt er nog een linkje!

Geen opmerkingen: