zondag 9 maart 2008

vermaak voor een druilerige zondagmiddag

Onvermijdelijk op een druilerige zondagmiddag...ik verveelde me...
Nu kon ik me wel weer in de studieboeken storten maar op een of andere manier had ik daar echt geen zin in. Ik heb iets leuker vermaak gevonden :-). Het resultaat ervan zie je in dit bericht staan.
Het maken van avatars (een virtuele ik) wordt steeds vaker online aangeboden en er is veel plezier aan te beleven.

Doordat er zoveel verschil is zal de ene "create your avatar"beter bij je passen dan de ander. Pepermunt, eerste hulp bij internet heeft een aantal sites verzameld waar je avatars kunt maken. Een aantal andere sites waar je aan de slag kunt zijn Tarz, Meez, Yahoo of Gizmoz.
Bij de meeste sites moet je je wel even registreren om gebruik te kunnen maken van je avatar...

Meez 3D avatar avatars games

Update: op Frank-ly zag ik nog een leuke: avatars die reageren op beweging

Geen opmerkingen: