maandag 17 maart 2008

Wat moet ik nou met Blippr?

Ik kreeg via via te horen, jij wilt toch altijd tips over boeken, films en games? Nou dan moet je gaan Blippr-en (juiste spelling?)

Tja, het is een leuke poging en de site oogt fris en moeilijk is het niet, je kunt makkelijk zien wat anderen van boek/film/game vinden en zelf je mening geven is ook piece of cookie, je zet een smiley en heel kort wat je van een film/boek/game vindt.

Maar of het voor mij een toegevoegde waarde heeft? Nou nee, niet echt. Op Bookcrossing lees ik welke boeken leuk zijn, als je er een tijdje rondhangt weet je precies welke crosser welk genre diggt, waarmee je heel gemakkelijk een keuze kunt maken.

Via de vriendenkring, myspace, youtube en bioskoop en zo kom ik vaak aan inspiratie voor films, muziek en games.


Geen opmerkingen: